Re: MPlayer

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że pszemaz napisze:

> Postanowilem ze teraz zajme sie odpaleniem filmow w Linuxie..
>
> Probowalem najpierw kompilowac Mplayer ze stronki autora, ale cos zawsze
> brakowalo juz przy ./configure
> to zainstalowalem apt-get'em z deb http://marillat.free.fr/ unstable main.
>
> pomijam juz ze nie odpala gui, jak odpalam z konsoli mam:

1. Jak odpalasz z terminala tekstowego, to czemu się dziwisz, że nie może
   przekierować obrazu do X?
2. W źródłach mplayera jest przygotowany plik debian/rules,
   więc z łatwością można przygotować swój .deb
   (fakeroot dpkg-buildpackage -us -uc)
3. Żeby uruchomić z gui, to trzeba użyć gmplayer

4. Uważam, że mój problem jest związany z Debianem bo...

[...]

Jacek Kawa  **Jeste ze clovek nikdy nevi/co ho ceka... [Jarek Nohavica]**