Re: Karta sieciowa

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Seban napisze:

> Mam taki problem: mam połączenie intnernetowe z kablówki i zaraz po
> instalacji Debiana wszystko działa. Ale jak skompiluje nowy kernel to juz
> nie. W momencie gdzie powinno byc przy uruchamianiu systemu 'configuring
> network intefaces' jest 'error while getting flag: eth0 no such device'.
> Karta to Realtek (przynajmniej tak napisane w windowsie) Dałaczalem
> sterowniki jako moduly i wkompilowane i ciagle to samo.
> Sorry za prymitywne pytanie, ale jestem raczej początkujący

Rodzajów Realteków jest co najmniej kilka, ale zgaduję, że masz
kartę z kością 8139 (lspci, man lspci). W takim przypadku potrzebujesz
modułu 8139too albo 8139cp (CONFIG_8139TOO=m lub CONFIG_8139CP=m).

PS. Masz jakiś konkretny powód, żeby coś zmieniać? Pracując na oślep
    możesz sobie zaszkodzić...

Jacek Kawa  **Always the dullness of the fool is the whetstone of the wits.**
                         [William Shakespeare, 'As You Like It']