Karta sieciowa

Witam!
Mam taki problem: mam połączenie intnernetowe z kablówki i zaraz po instalacji Debiana wszystko działa. Ale jak skompiluje nowy kernel to juz nie. W momencie gdzie powinno byc przy uruchamianiu systemu 'configuring network intefaces' jest 'error while getting flag: eth0 no such device'. Karta to Realtek (przynajmniej tak napisane w windowsie) Dałaczalem sterowniki jako moduly i wkompilowane i ciagle to samo.
Sorry za prymitywne pytanie, ale jestem raczej początkujący

--
Seban