baza autoryzacyjna OpenSSH ....

Witajcie,

Mam pytanko - Debian Woody - czy wie ktos moze o jakiejs mozliwosci zmiany bazy
autoryzacyjnej OpenSSH na inne pliki ?
obecnie u mnie sa to
/etc/passwd
/etc/shadow
ale chcialbym aby ssh mialo wlasna baze ...bowiem sporo uslug mam na
serwerze i nie chce kazdego przerabiac na inna ... nietkore demony na
to nie pozwalaja :( przynajmniej tak wydawaloby sie lepiej i szybciej
moglbym pozmieniac zrodla ... ale mysle ze nie tedy droga ...mozna sie
latwo przejechac przy update ...[na stronie OpenSSH, w googlu .. cisza
:(]

Marcin.