Re: Wlamuja sie do mnie Jak mam ich wysledzic????

Użytkownik Rafal Czlonka napisał:
>Nie lubię się powtarzać. W ogóle co ma jedno do drugiego? Pisałem
>o umiejętnosciach administratora, nie o ilości dziur, exploitów na dany
>system/kernel. Dobry administrator potrafi lepiej skonfigurować Windows
>NT/2000 niż kiepski/zły Linuksa czy *BSD. Te umiejętności to m.in.
>myślenie, rozważne wybieranie wersji aplikacji (niekoniecznie
>najnowszych), aplikowanie najnowszych łat, etc. Ilość dziur, exploitów,
>etc. jest tutaj drugorzędna, gdyż lama/nieuk nie będzie potrafił
>zaaplikować nawet tych kilku(nastu) łat w Linuksie czy *BSD.

Tak. Tylko ze raz postawione BSD  powinno działać długo i szczęśliwie

co trudno o   2.4 powiedzieć.

Co z tego że akurat dziś go połatasz jak za miesiąc znów jakiś facet
wygrzebie kawałek dziurawego kodu  w jajku?

W *BSD prawdopodobienstwo tego jest duzo mniejsze.

Karol Krzak