Wlamuja sie do mnie Jak mam ich wysledzic????

czesc, nie jestem zadnym super adminem , po prostu umiem obslugiwac to
co trzeba zeby dilal ne w malej sieci, od jakiegos czasu walczymy z
hackerami, ktozy nas wszedzie wysledza i nie wiem jak:
1. sprawdzic czy to na pewno wlamy?????
   wiesza sie serw, ale net dziala ale czasami przy logowaniu sie jako
   root i tak nie mam praw roota, czesto logi sa skasowane lub dstep
   zablokowany, i najwazniejsze po jakiischs 2 godz dzialania na roota
   mozna sie zalogowac prawie kazdym haslem podobnym do wlasciwego,
   program sudo byl odinstalowany nie przeze mnie

2. ewentualnie kto i kiedy sie wlamuje???
3. Jak sprawdzic czy ktos aktualnie sie wlamuje do systemu ???? who i
w nie pokazuje nikogo

Pomocu bo z tego wszystkiego zaczynamy myslec zeby sie przesiasc na
freeBSD slyszalem ze jest trudniejszy do wlamow

Pozdrawiam wszystkich i prosze o pomoc

--
Best regards,
 okus                          mailto:okus@go2.pl