Re: Debian i bridge

On Sun, Aug 31, 2003 at 12:09:14AM +0200, bieniu wrote:

> eth2 to rzeczywiscie RTL8139 :((
> eth0 to RTL8029 << w tym przypadku tez jazdy beda ?
>
> eth1 to 3com ktory dziala jako pppoe z dsl zawsze moge zamienic jesli to
> rzeczywiscie kwestia RTL8139 (chyba ze wszystkie RTL maja jazdy z bridgem)

mam bridge na wlan0(prism 2.5,hostap) i eth0 (realtek 8139, 8139too) - zadnych
probelmow nie zaobserwowalem. czyli bledne dzialanie nie jest zalezne
od tego realteka. po drugie, pierwszy link na google przy szukaniu
"(unowned) dev=br0" prowadzi do takiego oto rozwiazania:

Recompile your kernel with
Network packet filtering debugging = N
Perhaps you set it as Y.

jesli to pomoze..to powiedz mi, dlaczego slesz te posty na liste? po co tracisz
czas i nerwy na to az ktos ci odpowie? myslisz, ze twoje problemy sa tak
wyjatkowe, ze nikt ich nie mial wczesniej? wystarczy poszukac. przejrzyj inne
linki od tego zapytania..nie chcialo mi sie dalej szukac - moze czegos jeszcze
sie dowiesz.

po trzecie. jesli to jednak nie pomoze, to daj jakis output z ifconfiga,
route -n, iptables... narysuj topologie sieci..jakie komputery gdzie sa,
jakie maja adresy, jak most laczy segmenty sieci. powiedz dlaczego postawiles
most, co chciales osiagnac. moze jak napiszesz cos wiecej, to uda sie ci pomoc.

Pozdrawiam.