Re: Debian i bridge

> Sprobuj tak:
> ifconfig eth0 0.0.0.0
> ifconfig eth2 0.0.0.0

tak tez probowalem :(

> Napisz jeszcze raz wogole co sie dzieje - wiecej szczegolow itp. bo z
> tego co napisales nic nie moge zrozumiec, wiem tylko ze zainstalowales
> bridge-utils.

po postawieniu mostka: br0 na komputerach w sieci lokalnej 192.168.1.0/24
nie dziala internet lub strasznie wolno - srkajnie wolno ;]]]]]] trudno to
nazwac dzialaniem :P a pinig z serwera ktory jest bramka czyli 192.168.1.1
na ktorym jest postawiony mostek br0 nie ida 100 % strat do obojetne jakiego
kompa w sieci lokalnej

no i jak pisalem wczesniej w konsoli leca mi mesgi :

skb:pf=2 (unowned) dev=br0 len=96 << to sie zmienia to len
nf_hook: hook 0 already set

> btw. na kartach RTL8139 wystepuja problemy z mostkami (nie wiem czy
> masz, ale sa popularne wiec mowie ;))

eth2 to rzeczywiscie RTL8139 :((
eth0 to RTL8029 << w tym przypadku tez jazdy beda ?

eth1 to 3com ktory dziala jako pppoe z dsl zawsze moge zamienic jesli to
rzeczywiscie kwestia RTL8139 (chyba ze wszystkie RTL maja jazdy z bridgem)

hm hm

pozdrawiam
bieniu