Re: Lilo + stary linux :(

On Sat, Aug 30, 2003 at 10:03:51PM +0200, Krzysztof Krupa wrote:

> Moze tak:
>
>  other=/dev/hdc8
>        label=PLD

Ale chyba musze cos dodac.

Startuje to lilo, ktore jest w MBR, czyli w twoim przypadku
Debiana.
______________________________
Wiec lilo Debiana, aby bylo zaladowane w MBR
musi miec

boot=/dev/hdc

i w tym lilo dajesz

other=/dev/hdc8
      label=PLD

_____________________________
Lilo PLD musi zaladowac sie w BR partycji na ktorym sie znajduje
czyli

boot=/dev/hdc8

i lilo to musi umozliwic start PLD

czyli mniej wiecej

image=/boot/bzImage
label=PLD

Nie wiem z jakiego obrazu jadra startuje PLD, jak z innego,
to sobie zmien
Ogolnie jest tak, ze Lilo debiana, po wybraniu PLD
laduje BR partycji /hdc8
Wiec w BR'dzie hdc8 musi siedziec lilo PLD

wiecej masz tu:

http://www.linuxfan.pl/dyskusje/pcol.2002/01.2002/1625.php3

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |