Lilo + stary linux :(

Witam

Mam problem nastepujacej tresci:

Mam jeden dysk 60Gb i do wczoraj mialem na partycji podstawowej C: windowsa
XP, a na jednym dysku logicznym partycji rozszerzonej PLD. No i wszystko
bylo fajnie, bootowalo sie z MBR przez PLD. Dzisiaj zainstalowalem Debiana
na innym dysku logicznym. I mam taki problem, ze Debian w swoim lilo nie
dolaczyl bootowania PLD :(. Mam tylko mozliwosc wlaczenia Win'a lub Debiana.
Czy ktos moglby mi pomoc jak mam w lilo.conf dopisac cos, zeby uzyskac i
dostep do PLD?

z gory bardzo serdecznie dziekuje

Krzysiek