Re: [OT] LeftHand - Firma

Wojciech Kaczmarek napisał.
> także http://www.defactor-ng.gnu.pl/
Witam.
Jezeli juz mowimy o roznych programach firmowych wiec moze przypomnie
jeszcze o
*****************Wiadomosc oryyginalna.******************************
Subject: Re: LeftHand i debian lub knoppix.
From: "Szymon \"Morandir\" Anders" <morandir@angrenost.org>
To: debian-user-polish@lists.debian.org
On Tue, 8 Jul 2003, Rafal Plesniak wrote:
> No ale poki co bede wdzieczny za program do fakturowania bo chce sie wypiac
> zupelnie na wingroze ;-)
Znalazem taki program
http://www.republika.pl/sulkowskia/faktura/
Autor nie odpowiada na maila. Nie wiem czy i gdzie to jest ew.
rozwijane.
W kazdym razie dziala bez klopotu na lin i win. Drukowalem tylko spod
windy jak na razie.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000