Re: Debian, Java, Tomcat i stablilność

On Wed, 27 Aug 2003 12:34:27 +0200 Adrian Siemieniak
<sauron@pwr.wroc.pl> wrote:

> Kiedys dawien dawno adminowalem takim kombosem i ze wzgledu na
> niestabilnosci i KOSZMARNE dociazanie serwerow wylecial z firmy. Ale

co do stabilnosci to duzo sie zmienilo i ciagle zmienia. Co rewizje jest lepiej. a dociazenie.. to juz raczej wina Sunowskiej maszyny. Ta ze stajni IBM jest o wiele szybsza, za to ma problemy ze stabilnoscia.

> ja nie o tym - ps - moze sie "blokowac" jesli stara sie odczytac informacje
> o procesie i te albo sie bardzo szybko zmieniaja, albo z jakis powodow
> sa niedostepne - po prostu czeka na  to co ma wyrzucic na ekran. Moze
> zobacz strace'em w ktorym momecie ps sie wywala i juz.

to sie dzieje przy sporej ilosci watkow javy caly czas, zmieniaja sie i nic nie jest stanem ustalonym ;-)

--
Paweł S.