Re: Debian, Java, Tomcat i stablilność

On Wed, 27 Aug 2003 11:57:20 +0200
Marek Berkan <marek.berkan@mberkan.pl> wrote:

> Uptime schodzi do zera, serwer WWW przestaje odpowiadać na zapytania,
> aczkolwiek nie zgłasza błędu, tylko czas załadowania stron wydłuża się tak,
> że większość "popularnych" przeglądarek zgłasza timeout.

sprawdz parametr acceptCount i maxProcessors w server.xml, z doswiadczenia wiem ze accept count nie powinnien byc zbyt duzy, max processors zalezy od aplikacji i mozliwosci maszyny, defaultowy nie jest za duzy, przydaloby sie tez moze zmiejszyc czas trzymania sesji przez tomcata (web.xml)
zazwyczaj (przy duzych aplikacjach) przyjade sie tez zwiekszenie -Xmx na rozsadnie duza wartosc.

> Może ktoś z was korzysta z serwera Tomcat na Debianie, lub samej Javy pod
> dużym obciążenim i ma jakieś doświadczenia w tej kwestii. Albo może mi
> odpowiedzieć na pytanie, jak to może być żeby "ps -A" się zacinał, to jest
> dla mnie nie pojęte...

przy liczbie procesow wiekszej niz kilkaset wyswietlenie ps'a trwa dlugo, a top'a lepiej nie uzywac.

p.s polecam ksiazeczke tunning java performance (oreilly).
--
Paweł S.