nvidia

witam wszystkich

zainstalowalem drivery nvidia
Linux IA32 1.0-4363
moj sprzet:
duron 1300, 256Mb ramu, plyta k7s5a, grafika riva tnt2 m64 32MB
i teraz przy starcie X pojawia sie logo nvidia i... nic. Nie moge nawet
przejsc do konsoli, ani alt-ctrl-bcksp, jedyne co dziala to
alt-ctrl-del i system zamyka sie i rebootuje, a logo w tym czasie...
przewija sie od prawej do lewej :)

pozatym jeszcze przy starcie widzialem komunikat :
unresolved symbol  char-major-10-135 (jakos tak)
nie moge dac pliku z tym logiem bo od poczatku zastanawiam sie gdzie
moga byc takie komunikaty z boota, w /var/log nic takiego nie ma.
Dodam jeszcze ze stery skompilowaly mi sie w skrypcie instalacyjnym
nvidia i przedtem dalem linka w /usr/src do zrodel z ktorych
kompilowalem kernel wiec wg nvidii niepowinienem miec problemow z
"unresloved symbol". I jeszcze... uzywam devfs.

zalaczam pare plikow jesli ktos postanowi sie tym zainteresowac.
pisze to w windowsie wiec nie wiem jak beda wygladac po exporcie z
explore2fs.

--
Pozdrowienia,
 owiec