Re: mutt i wyswietlanie naglowkow w tresci listu

On Tue, 22 Jul 2003, Jacek 'Denat' Wysocki wrote:

> ignore *
> unignore Newsgroups: Subject: To: Cc: Bcc: Date: From: Reply-To:
> hdr_order Newsgroups: Date: From: To: Cc: Bcc: Reply-To: Subject:
>
> Pozdrawiam.

Nie jestem twórcą wątku, ale wasze odpowiedzi sprawiły mi wiele radości.
Szczególnie ta 'Denata' mi się podoba.

Wiele radości do wszystkich 'muttantów'.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański         HTTP: www.larryn.prv.pl
          LarryN              E-MAIL: niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl