Re: parę problemów z SIDem (localizacja)

Dnia Sun, Jun 29, 2003 at 08:10:10PM +0200, Krzysztof Kajkowski napisał(a):
> Witam!

Witam!

> Upgradowałem sobie ostatnio system z Woodyego na SIDa. Aby obyło to sie
> w miarę bezboleśnie zainstalowałem sobie Knoppiksa na innym dysku a
> potem dociągnąłem nowe pakiety, zainstalowałem nowe jąderko itd.

Bezboleśnie odbyło by się to gdybyś pozamieniał wpisy w
/etc/apt/sources.list i

# apt-get dist-upgrade && apt-get update

To tyle ode mnie, a piszę to dlatego, że u mnie przebiegło to bez
najmniejszych problemów - co oczywiście nie musi byc regułą, bo w różnych
okresach czasu SID ma różne wersje pakietów, etc. Poza tym instalacja i
aktualizacja są na tyle zautomatyzowane, że w większości przypadków apt
informuje o zmianie wersji konfigu na nowy.

Rafal Czlonka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org