Re: Polskie znaki

On Thu, Jun 26, 2003 at 12:29:43PM +0200, gasior79@poczta.onet.pl wrote:
> dysk zaczal swirowac, lecz po kilku fsck dal rade sie podniesc.
> Lecz po tym stracilem polskie znaki zarowno pod konsola jak i pod X.
> Locale mam ustawione (tylko LC_CTYPE na iso 8859-2, reszta na POSIX bo
> nie lubie polskich komunikatow :)).
> Pakiety: console-common, fonty zainstalowane i skonfigurowane. Polskie
> czcionki z serii xfont-biznet* zainstalowane.

locale wygenerowane? Może coś im się stało przy tym "świrowaniu"?

> Programy z pod X-ow poprawnie wyswietlaja polskie znaki,

Czyli z fontami wszystko w porządku.

> Co ciekawe gdy pod konsola dam dpkg-reconfigure fonty, to po ustawieniu
> iso-8859-2 wszystko wraca do normy, lecz po odpaleniu X-ow fontow dalej
> brak. Po wylogowaniu wszystko wraca do normy (czyli nie dziala :( ).

"norma" coś często zmienia znaczenie. Napisz dokładnie jak po kolei
wygląda sytuacja w każdym momencie (przy pomocy jakich programów i jak
testujesz)

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216