Polskie znaki

Witam.

Problem znany, lecz po przeszukaniu archiwum i googli nie znalazlem
rozwiazania.
Tak wiec.
Na woodym, xfree86-4, wszystko smiga, do czasu lekkiego padu dysku. Otoz
dysk zaczal swirowac, lecz po kilku fsck dal rade sie podniesc.
Lecz po tym stracilem polskie znaki zarowno pod konsola jak i pod X.
Locale mam ustawione (tylko LC_CTYPE na iso 8859-2, reszta na POSIX bo
nie lubie polskich komunikatow :)).
Pakiety: console-common, fonty zainstalowane i skonfigurowane. Polskie
czcionki z serii xfont-biznet* zainstalowane.
Programy z pod X-ow poprawnie wyswietlaja polskie znaki, problem jest tylko
gdy ja pisze. np. zamiast ± pojawia sie znak +_. itp.

W XF86Config mam klawiature:
Section "InputDevice"
	Identifier	"Generic Keyboard"
	Driver		"keyboard"
	Option		"CoreKeyboard"
	Option		"XkbRules"	"xfree86"
	Option		"XkbModel"	"pc102" - klawiatura bez znakow WIN
	Option		"XkbLayout"	"pl"
EndSection

Co ciekawe gdy pod konsola dam dpkg-reconfigure fonty, to po ustawieniu
iso-8859-2 wszystko wraca do normy, lecz po odpaleniu X-ow fontow dalej
brak. Po wylogowaniu wszystko wraca do normy (czyli nie dziala :( ).

Jezeli ktos sie z czyms takim spotkal to z gory dzieki za pomoc.
Wszelkie sugestie mile widziane