Terminal RDP na Debianie

Witam,

Postawiłem na debianie terminal RDP (rdesktop w wersji 1.1.0), ustawiłem go
żeby po zalogowaniu się na konsoli odrazu się uruchamial i wszystko jest ok,
rdesktop śmiga.
Problem mam taki, że potrzebuję takiego ustawienia kompa żeby użytkownik nie
mógł nic uruchomić na maszynie linuksowej, tzn. żeby nie było żadnego menu z
gnoma (bo gonma uzywaja uzytkowinicy), tylko żeby pokazywał się rdesktop z
logowaniem do Windy2000, natomiast po rozlaczeniu sie z maszyna Windowsową,
znowu pojawiało się okno rdesktopa (w tym monencie, pokazuje się terminal)
lub żeby system zostal zamkniety (to bedzie łatwiej zrobić :) ).
Najlepszym rozwiazaniem byłoby żeby Linux uruchamial się z czyms takim jak
autologowanie, tzn. żeby od razu logował tylko jednego uzytkownika i od razu
uruchamial rdesktop.
Pytanie brzmi jak to zrobić (bo ze da sie to wiem)? I czy ktoś cos takiego
robił na debianie?
Szukałem w google ale na temat terminali z RDP jest raczej mało :(, z
ponownym uruchomieniem kompa to dam sobie radę (to zresztą było nie dawno na
grupie) ale nie umiem sobie poradzic z uruchomieniem czystej konsoli gnoma i
taką konfigurają zeby logowal sie od razu do jednego uzytkownika, w
konfiguracji gnoma nic nie znalazlem.

Mam nadzieje, że coś da się zrozumiec z mojego bełkotu ;)
Pozdrawiam
Marcin