Re: Konfiguracja kernela dla pppoe (Neostrada) [było:: Neostrada Plus i RP-PPPoE: System call error]

Tako rzecze Seweryn Lipkowski:

I znowu odpowiadam sam sobie.

> Spróbowałem jednak uruchomić Debiana na starym kernelu 2.2.20-idepci, który
> przychodzi na płytce i na szczęście go nie skasowałem. I okazało się, że tak
> chodzi! A więc następujące komunikaty:
> są spowodowane brakiem jakiejś opcji w kernelu.

Otóż winna była opcja CONFIG_PPP_ASYNC w .config-u ("Network device support"
-> "PPP support for async serial ports" przy `make menuconfig`). Włączyłem,
przekompilowałem, działa ślicznie. Dziękuję wszystkim którzy mi pomogli.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski                     irc:cochese gsm:+48502174696 rlu:78853