KDE 3.1.2 i czcionki bez antialiasingu.

Witam.

Postanowiłem być nowoczesny i zainstalowałem sobie KDE 3.2.1 z unstable (dotychczas miałem 3.1.1 z www.kde.org). Pierwsze co mnie delikatnie zaskoczyło to wszechobecny antialising. Nie chciałbym tu roztrząsać czy to potrzebne czy nie, ale moim zdaniem to kompletna pomyłka i zdecydowałem to wyłączyć.

Wszystko przebiegło w miarę pomyślnie do momentu kiedy okazało się że w KDE 3.1.2 zniknęły wszystkie rozsądne czcionki z Helveticą na czele. Zostały jedynie: Bitstream, Century, Courier 10, Cursor, Dingbats, Nimbus*, Standard Symbols i Urw*. Jako czcionka domyślna traktowana jest Nimbus, która z antialiasingiem wygląda znośnie, natomiast bez niego porażkowo. Nie muszę dodawać że z wykorzystaniem jedynie tych czcionek bez antialiasingu KDE wygląda jak kawał kupy :)

Pytanie: czy spotkaliście się z takim przypadkiem i ewentualnie jak sobie poradziliście? Jak zrobić aby pozostałe czcionki były widoczne? Czy może zostaliście przy jakimś starszym KDE? A może korzystacie z antialiasingu?

Pozdrawiam,
Marek.