[OT] Re: sco .. ciąg dalszy

On 27 May 2003 14:53:57 +0200
"Paweł Tęcza" <ptecza@debianusers.pl> wrote:

> Witam!

> [...]
>
> Do mnie dzis tez dotarl ten klamliwy, pelny pomowien, marketingowy
> belkot...
-----
Belkot jak belkot. Dopoki nie udowodnia swoich racji przed sadem mozna
spac spokojnie. Swoja droga to fajna polityka - pokazemy te czesc
kodu, ktora naszym zdaniem zostala 'urkadziona' ale pod rygorem nie
opowiadania o tym nikomu postronnemu <- to zakrawa na kpine. Albo chca
udowodnic naruszenie ich praw albo nie - jak narazie narobili wiele
szumu wokol skarawka 'kodu widmo' - bo przeciez nie poinformowali
nikogo publicznie o jaki fragment dokladnie chodzi. Wyglada toto
rzeczywiscie na probe ratowania za wszelka cene firmy, ktora jest na
krawedzi bankructwa, i ktorej jedynie wygranie tego procesu moze dac
szanse na dalsze egzystowanie.

ps.
Jako (mimowolny) uzytkownik oprogramowania SCO zycze im przegrania
sprawy z kretesem, jak najszybszego banktuctwa i wszystkiego
najgorszego.

pps.
To sa moje prywatne opinie - i tylko w ten sposob nalezy je traktowac.

--
    Piotrek Bińkowski