Re: sco .. ciąg dalszy

Witam!

> Drodzy Partnerzy i Klienci SCO
[...]

Do mnie dzis tez dotarl ten klamliwy, pelny pomowien, marketingowy belkot...

> Tragedia, po prostu tragedia...

Tylko bez histerii, prosze ;-)

> Nie znam się zupełnie na prawie (a tym bardziej prawie amerykańskim, które
> samo w sobie jest bardziej niezrozumiałe od Tipu), ale śledząc doniesienia
> prasowe, sytuacja robi się ... nieciekawa ...

Ja wierze, ze SCO przegra przed sadem. W koncu zadarli nie tylko z Big Blue,
ale takze z ESR-a, a to jest wyjatkowa glupia rzecz... ;-)

> Jeśli tam powstaną jakieś patenty/blokady to przecież nasz kochany
> zdebi^M^M^M wspaniały rząd poleci zaraz za przykładem Wielkiego Brata

Jego dni sa policzone, ale nie ma wcale pewnosci, ze nastepcy beda uprawiac
mniej sluzalcza polityke. Gdyby sie jednak okazalo, ze czesc kodu zostala
rzeczywiscie ukradziona, to moglby byc klopot. Jego przepisanie na pewno by
zajelo troche czasu, a Hurd jeszcze sie nie nadaje do uzycia na
produkcyjnych maszynach. Pozostalaby takze nie najlepsza atmosfera wokol
Linuksa... Mam nadzieje, ze tak sie jednak nie stanie i wszystkie zarzuty
SCO zostana oddalone.

Zycze wiecej optymizmu i pozdrawiam

P.