Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

On Sat, 24 May 2003, Mateusz Papiernik wrote:

> [...]
Vof. Mialem racje :-))))

> http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-users/2003-April/031706.html
>
> Zobacz - z tego co wynika wlasnie nie wiadomo w czym jest bug, ale sytuacja
> jest znana. Mam nadzieje ze szybko ktoras ze stron to poprawi, bo ja chce
> 5.1 pod pingwinem! :-)

No coz, rozwiazanie okazalo sie nadzwyczaj proste.
alsa + xine
niestety xine, zre ze 2x wiecej procesora niz, mplayer
ale jeszcze pokombinuje, wywale winkodeki, skompiluje najnowszego xine i
moze bedzie lepiej.

Pozostaje jeszcze jeden problem. Jak na sterownikach alsa sciszac
wszystkie kanaly na raz?

A jeszcze jedna sprawa, ale to juz jako ciekawostka: na alsie przy
odtwarzaniu muzyki (xmms) dzialaja wszystkie glosniki, centralny rowniez.

mirek