Re: ISA

Pewnego pięknego dnia Thu, 22 May 2003 12:43:35 +0200
Rafal Ciepiela napisał(a):

> A ma karta na centralnym scalaku napisane "GF1"?
Ma
> Jesli tak to: modprobe gus io=xxx dma=xxx irq=xxx
Tego już próbowałem, karta działa z oss, ale dało się tylko regulować
pcm, a ja chcę więcej.
Po googlowaniu właściwie wydedukowałem, że posiadam GUS Classic i
odpaliłem ją na ALSA. Miałem nadzieję, że to pokaże pełne mozliwości
karty. Niestety teraz mogę regulować głośność pcm oraz robić mute i
unmute mastera, mic i line in. Nic poza tym. A przydała by się możliwość
regulacji master dla połączenia tego z irmp3. No i jak by była regulacja
tonów to też bym się nie obraził.
Z tego co słyszałem to ta karta obsługuje takie podstawowe rzeczy. A
może źle słyszałem ???
Może mnie ktoś oświecić??

Pozdrawiam
Piotrek