Re: Jak ustawic PHP zeby MYSQL chodzilo ??? HELP

----- Original Message -----
From: "okus" <okus@go2.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, May 20, 2003 7:39 PM
Subject: Re: Jak ustawic PHP zeby MYSQL chodzilo ??? HELP

> Tak, wiec po tym jak uporalem sie z uprawnieniami, do katalogow i
> plikow temat " Apache + mysql czego mi brak ???" pare dni wczesniej,
> wystapil nowy problem, biore sobie otwieram */frum/install.php i pyta
> mnie o pare szczegolow, :
>
> Basic Configuration
> Default board language:  Polish
> Database Type: MySQL 4.x
> Choose your installation method: Install
> Database Configuration
> Database Server Hostname / DSN:  10.0.0.1
> Your Database Name: mysql
> Database Username:  mysql
> Database Password:
> [...]
Po peirwsze poczytaj plik INSTALL lub readme od tego forum
po drugie zaloz jakas baze (w sieci opisow zatrzesienie) jaesli chcesz
tworzyc tabele od tego forum w bazie mysql to gratuluje pomyslu ;-)
po trzecie jak zrobisz pierwsze 2 wez sie za plik config.php lub
config.inc.php wyedyduj co trzeba
po 4 zaloz usera z ograniczonymi prawami (man mysql)
po 5 wlacz i uzywaj