conntrack

Title: conntrack

Witam!

Mam nastepujace pytanka:
Jaka jest roznica pomiedzy ip_conntrack_ftp (irc), a ip_nat_ftp (irc)?
Wszystkie powyzsze mam wkompilowane w kernel (2.4.20) - czy jest jakas
szansa żeby je skonfigurowac - dla modulu wystarczy ustawic parametr
port przy ladowaniu, ale ja takowych modulow nie mam. Zastanawia mnie
jeszcze jeden fakt - w katalogu /proc nigdzie nie ma plikow (czy jak to nazwac)
swiadczacych o tym ze pliki te sa zaladowane -  czy tak ma być (sa on czescia
jakiegos innego modulu)?

Pozdrawiam

Andrzej B.