Webalizer a DNS zwrotny

Witam.
Do szczęścia w webalizerze brakuje mi obsługi rev-dnsa.
Jak zwykle, żeby wam nie zawracać głowy poguglałem trochę. I tak.
Webalizera można skompilować z opcją używania rev dns, ale tego nie
zalecają. Piszą, że lepszym rozwiązaniem jest, gdy rev dnsem zajmuje się
apacz.
To co powinienem zrobić? Zmuszać webalizera czy apacza do obsługi rev'a?
Jak u Was jest to rozwiązane?

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */