Re: 250 MB???

A "Andrzej Januszewski" <andrzej.januszewski@poczta.fm> na to:

> miał to byc najwydajniejszy system na Świecie, a mi nawet kursor
> klatkuje :) Czy można jakos to zoptymalizować?

Ja miałem podobnie z "klatkowaniem". Jak to zmieniłem? Zmniejszyłem
priorytet z jakim uruchamiane są X'y. W moim Woody'm jest to w pliku
/etc/X11/Xwrapper.config

Zmieniłem wartość z ujemnej liczby (nie pamiętam już dokładnej wartości)
na 0. Przy załóżmy -10 kursor klatkował jak głupi. Przy pamięci 512
MB???

Poniżej masz moją zawartość pliku /etc/X11/Xwrapper.config

### BEGIN DEBCONF SECTION
# Do not edit within this region if you want your changes to be
preserved by
# debconf.  Instead, make changes after the "### END DEBCONF SECTION"
line.
allowed_users=console
nice_value=0
### END DEBCONF SECTION

rafał

--

[              Rafal Bujnowski ][ e-mail: bujnor<at>go2.pl            ]
[     http://www.bujnor.iq.pl/ ][ e-mail: bujnor<at>poczta.onet.pl    ]