Re: Zrabany system...

On Sun, 27 Apr 2003 alt_f4@wp.pl wrote:

> 0) Dawniej miałem wpis w fstab:
> /dev/hda2       /dos/e          vfat    rw,noexec,uid=501
>  Wszystko było ok (miałem potato, aktualnie woody), teraz wszystko
>  tam ma atrybut 'x'; nie pomaga ręczne montowanie systemu plików -
>  brak reakcji na opcje 'noexec'. Jakieś sugestie?

Remedium:
# fdisk
zamieniaz wszystkie partycje fat na ext2
formatujesz nowo zaminione partycje na ext2 czy co tam wolisz.
w miedzyczasie pewnie konieczny bedzie restart
no i w ten sposob: punkty 0, 1, 2 zostaly zalatwione; zyskales xGB
miejsca, ktore w tej chwili jest ... chmm ... zle wykozystane :)

> 1) Współistnienie Linux'a i "tego" stwarza problemy: Linux
>  startuje, ale WinXP nie bootuje z partycji hda2 położonej powyżej
>  1024 cylindra.
>  To jest być może normalne.
>   (DOS jest ograniczony, ale żeby XP zależał od DOS'a!!!?)

Wydale mi sie, ze dodanie w lilo wpisu LBA=32 rozwiazaloby problem.
Ale tylko strzelam bo nie mam "tego".

> 3) Jaka powinna być temperatura procesora? AMD Athlon XP 2000+ po

Moim zdaniem procesor, ktroy ma nonizej 60 stopni jest zimny :)
Nawiasem mowiac ciekawe jet ze AMD czesci znajomym pracuja przy 60
stopniach i wiecej a innym przy 40-50.

> 4) Czego ludzie używają do tworzenia stron www?
>  FrontPage mi "nie leży", amaya jest jakaś dziwna, OpenOffice, bluefish?

vi, emacs, bluefish
ed :-) echo :-))))

pozdrawiam
--