Zrabany system...

Hi!

Mam kilka pytań odnośnie porąbanego systemu (znaczy WinDOS):

0) Dawniej miałem wpis w fstab:
/dev/hda2       /dos/e          vfat    rw,noexec,uid=501
 Wszystko było ok (miałem potato, aktualnie woody), teraz wszystko
 tam ma atrybut 'x'; nie pomaga ręczne montowanie systemu plików -
 brak reakcji na opcje 'noexec'. Jakieś sugestie?

----------------------
1) Współistnienie Linux'a i "tego" stwarza problemy: Linux
 startuje, ale WinXP nie bootuje z partycji hda2 położonej powyżej
 1024 cylindra.
 To jest być może normalne.
  (DOS jest ograniczony, ale żeby XP zależał od DOS'a!!!?)

2) Mam 3-klikowa mysz (A4Tech WinMouse PRO-85; serial) sprawdza się
 pod X'ami, ale nie pod WinXP!
  To chyba też normalne.

3) Jaka powinna być temperatura procesora? AMD Athlon XP 2000+ po
 godzinie (bez obciążenia) temperatura stabilizuje się na ok. 45C
 (płyta ok. 26C), przy obciążeniu (kompresja plików) temepratury są
 4-5 stopni wyższe.
  Czy to jest OK? Ktoś może mierzył?

4) Czego ludzie używają do tworzenia stron www?
 FrontPage mi "nie leży", amaya jest jakaś dziwna, OpenOffice, bluefish?

/Alt-F4