Re: Paranoja ?

On Sat, 12 Apr 2003 10:37:38 +0200
Pawel Kowalski <argail@histeria.pl> wrote:

> Właśnie przed chwilą zostałem poinforowany, że musze skąś załatwić
Przez smutnych Panów czy przez szefostwo?

> Zaraz założe firme, nagram kilkadziesiąt płyt z Debianem, a później
> sam je sprzedam firmie na fakture ....
A pozycja na fakturze to rozumiem "Nagranie dystrybucji"? Bo jak
wpiszesz system Debian, to będzie to niezgodne z licencją :(

> Załamałem się, wiedziałem że polskie tzw. "elyty" nie są zbyt bystre,
> ale nie podejrzewałem ich o totalny debilizm .

No cóż, trudno się dziwić...
http://slashdot.org/article.pl?sid=03/02/28/1317244

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */