Re: 2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki

On Saturday 12 of April 2003 01:09, Grzegorz Kusnierz wrote:
[...]
> Taka lista z zalozenia bylaby lista malego ruchu i musialaby chyba
> byc moderowana, aby powstrzymac niubisow przed rozlewaniem lez
> nad niedzialajaca klawiatura w kernelach 2.5 (;
Już widzę jak znajdą się chętni do moderowania ;-)
Ale jakby się nie stało, mam nadzieję, że nikt
nie będzie próbował przerobić debian-user-polish
na ową moderowaną grupę dla mastahów. Jeśli w planie
macie zamiar stworzyć nową dla tych celów to przecież
nikt Was nie powstrzyma, ja osobiście nie uważam się
za jakiegoś zaawansowanego użyszkodnika debiana
więc napewno nie będę męczył tam Was moimi pytaniami ;-)

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom dash listy at pingwinek dot org]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: CCF5 F7C7 6DED 8CC6 8D50
.                     957F C3D1 530B 0C01 3FDA