Bylo: Logowanie wdzwaniane, C.D.

>cześć
>podłącz modem zewnętrzny do portu com1 (np.), a w linuxie włącz logowanie
>poprzez ten port.
>w pliku /etc/inittab
>dopisz
>T0:23:respawn:/sbin/getty -L ttyS0 9600 vt100
>
>i teraz jak zadzwonisz na modem podlaczony do portu to sie logujesz jak z
>konsoli
>(nie zapomnij sie wylogować, jeśli tego nie zrobisz, a ktoś wdzwoni się pod
>ten numer, będzie już zalogowany)
>Z systemów M$ to ja lubię TERM95 (z nortona commandera), a mozna tez
> [...]

Dzięki za wcześniejszą pomoc, niestety potrzebuje jej wiecej ;(
Przypomnę, że chodzi mi o zalogowanie się na moim domowym komputerze (Sid,
jajo 2.4.20, połączenie z internetem przez zwykły MODEM), z innego komputera
(WinNT 4, klient sieci ze stalym polaczeniem z interenetem -- nie wiem na
czym stoi serwer bo nie mam do niego dostepu).

Co narazie osiagnołem? Dodalem za wasza rada wpis do  /etc/inittab
T0:23:respawn:/sbin/getty -L ttyS0 9600 vt100
(to wydaje sie dzialac bo modem odbiera polaczenia jak ktos do mnie dzwoni ;)
i prubowalem polaczyc sie przez hypherterminal z windy. Niestety klapa: trzeba
podać numer telefonu do kturego jast podpiety system na który sie chce
zalogowac -- co jest logiczne -- niestety, jak pisalem winda ma jakies stałe
łacze i nie może "wykręcicć numeru" ;). Albo jestem dupa i nie umiem
skorzystac z hypherterminala (nie lubie windy), ale nie znalazlem w
dokumentacji żadnej wskazówki jak to ominąć; albo trzeba użyc innego programu
-- może wiecie JAKIEGO?

Wiem, że niewielu jest tu windowych guru, ale może cos podpowiecie albo wiecie
gdzie znależć jakies wiadomości na ten temat?
Zgóry wielkie dzięki i POZDRO FOR ALL - NIECH GNU BEDZIE Z WAMI
--
  **
 *  *