2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki

Krzysztof Zubik napisał.
> Pod
> http://www.forestlandia.com/index.php?temat=linuxlandia&art=grupydyskusyjne
> posrod innych grup dystrybucyjnych jest juz chyba od wczoraj
> Polska Debianowa Druga debian-pl@yahoogroups.com  ktora kolega zalozyl.
Witam.
Kilka godzin temu rozmawialem z Jarkiem o lisicie , ktora niedawno
zalozyl
(link w powyzszym cytacie.) Zastanawialismy sie nad tym co zrobic, skoro
jest ta lista. Czy ta liste debian-pl@yahoogroups.com zamknac.
Doszlismy do wniosku, ze moze nie. Propozycje mamy nastepujaca. Niech
debian-user-polish@lists.debian.org Bedzie lista dla zaawansowanych
uzytkownikow. Wlasciwie taka lista jest. Z kolei
debian-pl@yahoogroups.com niech
bedzie lista dla poczatkujacych uzytkownikow. W najblizszym czasie
dokoncze nowa wersje linuxlandii obecna pod
http://www.forestlandia.com/index.php?temat=linuxlandia
gdzie chce tez umiescic informacje i link do zapisywania sie na
debian-user-polisch obok linkow do pozostalych list dystrybucyjnych.
Jakie sa Wasze opinie na ten temat?
Wydaje mnie sie, ze przyczyni sie to do utrzymania ladu tutaj.
Wg. mnie generalnie jest tutaj przyzwoicie.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000