Re: [OT]Koszulki

Dnia śro 26. lutego 2003 01:50, MIchał napisał:
> Przepraszam, posłałem maila nie z tego konta co nalezy.
> Posyłam więc jeszcze raz.
>

> Witam.
> http://ocean.citynet.pl/~koszulki/rejstracja.html
>
> Pod tym adresem znajdziecie formularz, gdzie można złozyć zamówienie na
> koszulki. Myslę że wszystko jest tam jasne, ilość kolorów została z
> różnych względów ograniczona do dwóch.
>
> Wszelkie pytania jak zwykle na michal@ocean.citynet.pl
>
> Proszę róznież o zgłaszanie wszelkich ewentualnych błedów w formularzu.
>
> Formularz począwszy od dziś bedzie wisiał 7 dni - da to czas ludziom na
> [...]

OKi, swietnie. juz sobie zamowiłem 2 koszulki :)) hihi
tylko dobrze by bylo jakby ta oferta z plecakami była razem z tymi koszulkami
wtedy za jednym razem mogłoby sie z tym rozliczyc - po co dwa razy wysyłać i
zbierac kase. Co do plecaków to czekam z niecierpliwością :)

Dariusz 'Mast3r' Jagodzik
mast3r(at)kadu(dot)net
GG: 787769
ICQ: 177145016