Re: nowy user :) ? wam

Grzegorz Dzięgielewski wrote:

W liście z wto, 25-02-2003, godz. 19:38, Filip Pniewski pisze:
ix1 wrote:

Ok mam debianka woodego z mini-iso działa choć są problemy :)
1) podczas uruchamiania modprobe char...... can't modprobe -- pojawia
sie z 3 razy ale system sie ładuje no tylko tyle że niema polskich liter
:(.
2) gdzie się w DEBIANIE konfiguruje sieć ?? Czy jest jakaś inna
możliwość od edycji ręcznej plików(jakś tekstowa aplikacja coś ala
netconfig ) ?? ( a tak wogóle widze interfejs eth0 ale gdzie jest plik
konfiguracyjny ??)
3) w którym pliku dopisywać różne rzeczy aby a) dodać moduł ( modules .conf??)
	b) ustalać interfejsy sieciowe ??
	c) jeśli chce aby cos wykonywało się przy starcie to gdzie mam to
wpisać (  do którego rc *. ??)

2)Musisz zainstalowac pakiety zwiazazane z pppoe i wpisac pppoeconf
(powinenies miec juz te pakiety)
3)c)katalog domowy, plik bashrc jesli o mc albo startx, a jesli o cos jak alsa to chyba do rc nr. 2.
Hmm a czy on coś pisał o pppoe? pisał o konfiguracji sieci ktora jest w
/etc/networking/

ad2c) przy starcie znaczy przy starcie nie przy zalogowaniu. Wybacz ale
wprowadzasz w błąd. No i alse raczej konfiguruje jest modconfem i rcconf
+ alsaconf.

Po to ludzie siedzieli miesiącami nad jakimś programem aby go używać,
takie jest moje zdanie. Raz: ułatwia, dwa: tworzy zgodnie z zachowaniem
struktury debiana.

Sorry co do startu i logowania masz racje, co do reszty pewnie tez, ale ja tylko chcialem pomoc.
Moze nie mam zbyt wielkiej wiedzy
Trudno, tym razem moja pomoc  sprowkowala tylko do naprawienia  bledow.
..ale nie powiesz ze jak alsasound skopiujesz do rc*2 to nie bedzie dzialac.

ps.
moze wiesz jak zardzic ten problem:
mam jadro 2.5.8,  scanbus mowi ze wszystko ok
# cdrecord -scanbus
Cdrecord 1.10 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2001 Jörg Schilling
Linux sg driver version: 3.5.23
Using libscg version 'schily-0.5'
scsibus0:
       0,0,0     0) 'SAMSUNG ' 'CDRW/DVD SM-332B' 'T403' Removable CD-ROM
       0,1,0     1) *
       0,2,0     2) *
       0,3,0     3) *
       0,4,0     4) *
       0,5,0     5) *
       0,6,0     6) *
       0,7,0     7) *

wydaje mi sie rowniez ze wszystko w jadrze ustawilem poprawnie,
ale moge sie mylic, dodalem wpis w lilo.conf, a takze dodalem link /dev/scd0 a jak chce zamontowac cd to sie wiesza komputer, a wczesniej wyswietla cos tam.. segmentation falaout,(czy jakos tak) i wiele lini jakimis chyba sektorami

jeszcze raz  sorry za bledy

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl