Re: nowy user :) 翽 wam

ix1 wrote:

Ok mam debianka woodego z mini-iso działa choć są problemy :)
1) podczas uruchamiania modprobe char...... can't modprobe -- pojawia
sie z 3 razy ale system sie ładuje no tylko tyle że niema polskich liter
:(.
2) gdzie się w DEBIANIE konfiguruje sieć ?? Czy jest jakaś inna
możliwość od edycji ręcznej plików(jakś tekstowa aplikacja coś ala
netconfig ) ?? ( a tak wogóle widze interfejs eth0 ale gdzie jest plik
konfiguracyjny ??)
3) w którym pliku dopisywać różne rzeczy aby a) dodać moduł ( modules .conf??)
	b) ustalać interfejsy sieciowe ??
	c) jeśli chce aby cos wykonywało się przy starcie to gdzie mam to
wpisać (  do którego rc *. ??)

Jakie są aplikacje wspomagające konfiguracje systemu oprócz dselect ??
Jak konfigurować apt??

Z góry dzięki

2)Musisz zainstalowac pakiety zwiazazane z pppoe i wpisac pppoeconf
(powinenies miec juz te pakiety)
3)c)katalog domowy, plik bashrc jesli o mc albo startx, a jesli o cos jak alsa to chyba do rc nr. 2.

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl