Re[2]: INTERNET - Transfery

Witaj Sub,

W Twoim liście datowanym 25 lutego 2003 (14:00:45) można przeczytać:

S> OK wszystko pieknie ladnie, ale... mam siec ktora wpieta jest przez pare
S> DSLi. Chodza bez zarzutu zestawione na 2,3MB (pipy Lucenta) jako bridge.
S> Niestety jak kazde DSLe i te zachowuja sie w miare fajnie O ILE nie
S> ciagniemy na nich wiecej niz np 60% pasma. Powyzej tej wartosci zaczynamy
S> dostawac kosmiczne pingi i rozliczni fanatycy CounterStrika i Quaka
S> zaczynaja dostawac piany na ustach.

S> Pytanie. Czy ktos ma moze jakies patenty na to by pogodzic zadze niskich
S> pingiow niezbednych do strzelania oraz cisnienie na zawrotne transfery przy
> [...]

Jako gotowce polecam Wondershaper -> http://www.lartc.org/wondershaper
lub cbq.init (freshmeat.net) -> latwo sie konfiguruje

A jak chcesz cos samemu popisac to zacznij od:
http://mr0vka.eu.org/docs/tlumaczenia/2.4routing/index.html

--
Pozdrowienia,
 Maciej                            mailto:piechcio@amisia.net