Re: Odp: Wieszajace sie X'y

Dnia Mon, 24 Feb 2003 14:52:07 +0100
"Piotr Tuks" <iamtux@wp.pl> napisałeś/napisałaś:

> czyli 1.0-3124-4.
> okreslonym) X'y

Ja. Ostatnia wersja sterownikow wiesza mi xserver. Wszystkie poprzednie
powoduja znikanie czcionek. Tymczasowym wyjściem okazało się oddanie
komputera zonie i przesiadka na p200 + 32 mb ram :(. A na serio - jak na
razie jest to chyba problem nierozwiazalny - ja w kazdym badz razie sie
poddalem. Pozostaje faktycznie poczekac na nowe sterowniki, albo na to
az nvidia uwolni drivery.

Ale jak na razie na moim sprzecie (duron 600 + 256 ram + geforce 32) nie
pozwalaja obejrzec filmu na mplayerze.

Pozdrawiam

Michal