Re[2]: Mailman - serwer list dyskusyjnych

Witaj Marcin i debian-user-polish,

W Twoim liście datowanym 24 lutego 2003 (10:03:23) można przeczytać:

MS> Oczywiście, że się nie zmienia. Po co miałoby robić dodatkową kopię.
MS> Edytujesz w mm_cfg.py, a listę opcji jakie tam możesz umieścić możesz
MS> podejrzeć w pliku Defaults.py. Jeśli nie umieścisz danej opcji, to
MS> przyjmie wartość z Defaults.py, jeśli umieścisz to będzie miała wyższy
MS> priorytet.

Wlasnie tak myslalem ;D Ale sadzilem ze cos zle robie bo w logach mailman'a
widzialem caly czas takie wpisy:
Feb 24 20:16:43 2003 (11167) All recipients refused: host not found
Okazalo sie ze plik mm_cfg.py byl jak najbardziej w porzadku "tylko",
źle skonfigurowalem wpis w dns'ie.

Sorry, za panike. Juz wszystko ladnie dziala.

PS.
Thx Marcinie za odpowiedz.

Pozdrowienia,
--
 Piotr                          najduk(at)dami(dot)pl
 Linux Registered User          # 217130