Re: zmiana nazwy pakietu dla zaleznosci Bylo: nagrywanie z tv

On Mon, Feb 24, 2003 at 03:09:15AM +0100, kuku@z.pl wrote:

> jesli ktos twierdzi ze pod linuxa sa 2 dobre programy to napewno jednym
> z nich jest mplayer ;) tylko ze mam problem - chce skompilowac go z
> obsluga aRts-a ( ostatnio wymienilem wmakera na kde i jestem mile
> zaskoczony - myslalem ze to gorzej chodzi ) wiec dodalem deb-src z
> marillat.free.fr do sources.list i teraz jak wydaje komende
> apt-build dep mplayer
> to mi pisze ze nie jest zadowolony bo brakuje
> libarts1-dev mam za to libarts-dev.
> Co zmienic zeby to libarts-dev widzial jako libarts1-dev ???

Przykładowa metoda:
# Ściągnij i rozpakuj pakiet źródłowy:
apt-get source mplayer
# Zmodyfikuj build-depends (zmień sobie libarts1-dev na libarts-dev:
vi mplayer-*/debian/control
# Zbuduj pakiet:
cd mplayer-* && dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -us

(Nie próbowałem, może nie działać)

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216