zmiana nazwy pakietu dla zaleznosci Bylo: nagrywanie z tv

> Ja uzywam mencoder'a, fajnie dziala.
> Mozesz pakowac w locie na divx'a.

jesli ktos twierdzi ze pod linuxa sa 2 dobre programy to napewno jednym
z nich jest mplayer ;) tylko ze mam problem - chce skompilowac go z
obsluga aRts-a ( ostatnio wymienilem wmakera na kde i jestem mile
zaskoczony - myslalem ze to gorzej chodzi ) wiec dodalem deb-src z
marillat.free.fr do sources.list i teraz jak wydaje komende
apt-build dep mplayer
to mi pisze ze nie jest zadowolony bo brakuje
libarts1-dev mam za to libarts-dev.
Co zmienic zeby to libarts-dev widzial jako libarts1-dev ???