Re: Debian CD-ki pytanie

On Sun, Feb 23, 2003 at 04:33:16PM +0100, Bartosz Feński wrote:
> A nie jest przypadkiem tak, że nie można ich eksportować *tylko* w
> postaci elektronicznej ?

Tak na prawdę to teraz już można je eksportować, ale nie wszystkie, a
przy tych, które można, trzeba wcześniej dać znać odpowiedniemu
urzędowi. Zresztą nie znam się na szczegółach, dlatego napisałem że "nie
można dowolnie".

> Bo coś mi się o uszy obiło, że można sobie
> wydrukować jakiś algorytm i go wywieźć na kartce zgodnie z prawem.

Tak ponoć zrobili z pierwszą wersją PGP. Wydrukowali cały kod,
przewieźli i zOCRowali..

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216