Re: Debian CD-ki pytanie

On Sun, Feb 23, 2003 at 04:43:27PM +0100, Marcin Owsiany wrote:
> One nie są tam zabronione. Chodzi o to, że programów udostępniających
> silną kryptografię NIE WOLNO DOWOLNIE EKSPORTOWAĆ Z USA. Dlatego ich
> twórcy się wycwanili i rozwijają je i udostępniają poza granicami USA.
A nie jest przypadkiem tak, że nie można ich eksportować *tylko* w
postaci elektronicznej ? Bo coś mi się o uszy obiło, że można sobie
wydrukować jakiś algorytm i go wywieźć na kartce zgodnie z prawem.

pozdr,
fEnIo

--
      _          Bartosz Feński aka fEnIo | tlen/mailto:fenio@o2.pl
    _|_|_     32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska