Re: Debian CD-ki pytanie

It was 2003-02-23 15:21 when ix1 ix1 wrote:

> Wiele rzeczy

Skoro tak mówisz..

> A jeśli nie mini iso to jakie potrzebuje ??

albo CD1 by uruchomić instalację albo dwie dyskietki: jedną na root.bin,
drugą bodajże na rescue.bin lub initrd - nigdy nie pamiętam bo nie
instalowałem w ten sposób - z reguły używałem loadlina.

--
WWW: http://users.stone.pl/szczepan/
APT: deb http://users.stone.pl/szczepan/ apt/

  W następnym wcieleniu chcę być krasnoludem, albo nawet dwoma, żeby się
  materiał nie zmarnował. (i tak wyjdą duże)
  		-- Sigi D.