Re: Debian CD-ki pytanie

It was 2003-02-23 15:32 when Mikołaj Menke wrote:

> A co jeśli ktoś używa US? Jakimi to konsekwencjami grozi? Czy dobrze mi
> się wydaje, że tylko (aż) prawnymi i jak to wygląda w rzeczywistości?

To raczej jest odwrotnie. W US mają porąbane prawo pod względem
kryptografii przez co więcej pakietów jest dostępnych w non-US.

--
WWW: http://users.stone.pl/szczepan/
APT: deb http://users.stone.pl/szczepan/ apt/

         Śniło mi się, że stworzyłem Wszechświat.
         Miałem w sobie taką boską moc, więc wziąłem i stworzyłem.