Re: :)

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że debianek napisze:

[...]
> .... wiem wiem ... dzis z rana sam doszedlem ze zle kombinowałem z tymi
> dyskami i to jak wspomniales nie chodzilo o debiana... jeszcze musze to
> przetrawic ....

Nie będę teraz szukał w archiwum od czego ten wątek się właściwie
zaczął, ale z dwoma dyskami nie ma problemu. Najprościej jest
mieć lilo w MBR pierwszego dysku. Zakładając, że Windows są na dysku
drugim:

other=/dev/hdc1
    label=windows
    map-drive = 0x80
	to = 0x81
    map-drive = 0x81
	to = 0x80

względnie 0x82, zależy czy masz coś na "primary slave".

-> zless /usr/share/doc/lilo/Manual.txt.gz
-> Lilo mini-Howto

[...]
> ... na razie wezme i poczytam to mini-howto ... i sie moze podedukuje .....
> dzieki

Można też:

apt-get install grub
cd /usr/lib/grub/i386-pc/
cat ./stage1 ./stage2 >/dev/fd0

poczytać trochę dokumentację, gdzie ZTCP znajdziesz też odpowiedzi na
pytania dotyczące sposobu botowania itp.

zrestartować i popróbować, np.
rootnoverify (hd2,0)
map (hd2) (hd0)
map (hd0) (hd2)
makeactive
chainloader +1
boot

względnie s/hd2/hd1/ (nie pamiętam; pomyłka na tym etapie raczej niczym
nie grozi).

Jak dojdziesz do czegoś konkretnego to ewentualnie napisz (choć
nie nie powinieneś mieć problemów po przejrzeniu dokumentacji).

Pozdrawiam

PS. żeby nie zaśmiecać listy sugeruję odpowiedź na zwykły adres.

--
Jacek Kawa  **I am but mad north-north-west: when the wind is
                southerly I know a hawk from a handsaw.**