Re: :)

> Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że debianek napisze:
>
> [...]
>
> Nie jest to debianowy problem[*], ale niech będzie; tu podpowiedź:
>
> disk=/dev/hdc bios=0x80
>
> (czyli że dysk widziany przez Linuksa jako hdc - zwykle master na drugim
> kontrolerze na płycie) przy starcie będzie widziany przez bios jako
> startowy.
>
> Więcej w Hard-Disk-Upgrade Mini-Howto i w manie do lilo.
>
> Pozdrawiam
>
> [*] w "wąskim sensie" :>

.... wiem wiem ... dzis z rana sam doszedlem ze zle kombinowałem z tymi
dyskami i to jak wspomniales nie chodzilo o debiana... jeszcze musze to
przetrawic .... a narazie zrobilem doktorat ze zworkologii i mam teraz
debiana na kluczyk ... bo debianowy dysk mam w kieszeni j jak go wkladam to
mi nie widzi windowsowskiego i odpala mi z kieszenia jako master .... chodz
prawde muwiac to odpalal bo teraz znowu przesatal ... przy starcie kompa
bios nie widzi windowsowskiego tylko tego z debianem jako master, ale zeby
mi debian "poszedł" to tak czy owak musze z windowsowskiego zasialnie
odpiac??!! ... a ja nie wiem dlaczego, skoro i tak go nie widzi???!!!! ....

podsumowujac sytuacja wyglada tak:
jak wypne zasilanie z "windy" jest ok .... jak nie to znowu mi wypluwa 01 01
01 01 itd!!! pomimo ze bios widzi dokladnie to samo!!!

... na razie wezme i poczytam to mini-howto ... i sie moze podedukuje .....
dzieki