Re: problemy nowicjusza

It was 2003-02-22 14:32 when Mikołaj Menke wrote:

> Po pierwsze to zależy do czego chcesz używać linuksa. Odpal sobie
> tasksel, a potem dselect i wybierz na początek to co będziesz pewien, że
> jest ci potrzebne. Reszta przyjdzie z czasem.

Zamiast dselect polecam raczej 'aptitude' - jest przyjemniejsze
i łatwiejsze w obsłudze niż dselect (który potrafi odstraszyć od Debiana
:). Z pakietów od pakietów polecam też 'deborphan' i 'debfoster' - przydają
się do robienia porządków w pakietach.

No i skoro dopiero zaczynasz to nie polecam przechodzenia na 'unstable' -
owszem jest tam więcej softu i jest on świeższy ale zależności potrafią
czasem zabijać.. aptitude i apt mam przekompilowane z palca by zaspokoić
wszelkie zależności :)

A co do bootowania to ja raczej nie poradzę nic - Debian jest u mnie
domyślnym systemem w grubie ;)

--
WWW: http://users.stone.pl/szczepan/
APT: deb http://users.stone.pl/szczepan/ apt/

       Ja miałem kontrakt na pięć lat. Będziecie płacić nadgodziny.
       		-- gazeta.pl